У розділі матеріалів: 102
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 »

Мета: систематизувати та скоригувати знання учнів з теми «Літосфера»; продовжувати розвивати навички роботи з картою, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес; формувати системність знань, логічне мислення, вміння розуміти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати свідоме ставлення до навчання, комунікабельність, естетичне сприйняття природи, екологічну культуру
Унаочнення: фізична карта світу атласи, ілюстрації різних форм рельєфу, спеціальна таблиця, на якій за допомогою емблем та підписів зображено маршрут, яким будуть рухатися учні, та станції, на яких вони будуть зупинятися, щоб виконати завдання.
Методи: наочний, словесний, пошуково-евристичний.

Конспекти уроків | Переглядів: 1962 | Завантажень: 411 | Додав: Вчитель | Дата: 31.10.2010

Мета: поглиблення і систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та гейзери, їхню будову, дію та райони поширення; розвиток пізнавальної активності, логічного мислення, кругозору, творчої уяви, пам’яті; виховання вміння працювати в групах, відповідальність, інтерес до пізнання навколишнього світу.
Обладнання: фізична карта світу, картини із зображенням вулканів, плакати дітей, репродукція картини К. Брюллова «Останній день Помпеї», колекція гірських порід і мінералів, макет вулкана, схема «Будова вулкана», додаткова література, відеофільм, індивідуальні картки, сигнальні картки.
Конспекти уроків | Переглядів: 1901 | Завантажень: 525 | Додав: Вчитель | Дата: 31.10.2010

Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про землетруси і райони їх поширення; розвиток умінь роботи з картами та схемами атласу; визначення районів поширення землетрусів; розвиток пізнавальної активності учнів; виховання співчуття, взаємодопомоги, навичок колективної творчості.
Обладнання: плакат з контурами політичної карти півкуль, атласи, маркери, схеми землетрусу, контурні карти, політична карта півкуль.
Конспекти уроків | Переглядів: 2459 | Завантажень: 506 | Додав: Вчитель | Дата: 31.10.2010

Мета: сформувати поняття «припливи», «відпливи», «цунамі», «течії»; сформувати знання про види рухів води у Світовому океані та причини, що їх викликають; продовжити формуван¬ня навичок аналізу карти океанів, ілюстративного матеріалу підручника; розвивати вміння визначати причинно-наслідкові зв'язки; робити узагальнення та висновки.
Обладнання: підручник, атлас, настінна карта океанів, дидактичні картки, довідкові видання
Конспекти уроків | Переглядів: 2822 | Завантажень: 682 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2010

Мета:
сформувати поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості», «геологічний час»; сформува¬ти знання про види рухів літосферних плит, про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати про¬сторове уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних плит.
Конспекти уроків | Переглядів: 5708 | Завантажень: 624 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2010

Мета: навчити учнів розповідати про різ¬ні способи орієнтування на місцевості та за планом, визначати напрямки на місцевості, азимут за допомогою компаса й транспортира; розвивати спостережливість, кмітливість; виховати цікавість до географічної науки в практиці.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Конспекти уроків | Переглядів: 4393 | Завантажень: 572 | Додав: Вчитель | Дата: 26.09.2010

Мета: навчити учнів використовувати знання про лінії градусної сітки; розвивати вміння визначати географічні координати точок; виховати бажання пізнавати світ крізь призму географічної науки.
Тип уроку: комбінований.
Конспекти уроків | Переглядів: 1776 | Завантажень: 533 | Додав: Вчитель | Дата: 26.09.2010

Мета: навчити учнів оперувати знаннями про полюси, називати лінії градусної сітки — паралелі, меридіани, екватор, нульовий меридіан; розвивати вміння учнів визначати географічні координати точок; виховати зацікавленість в співпраці учнів при роботі в парах.
Конспекти уроків | Переглядів: 5545 | Завантажень: 602 | Додав: Вчитель | Дата: 26.09.2010

Мета: навчити учнів виявляти відмінності зображення місцевості на карті; визначати абсолютну висоту окремих географічних об'єктів, свого населеного пункту на різних за масштабом картах, користуватися шкалою висот та глибин; розвивати вміння учнів використовувати свої знання при читанні плану й карти, спостережливість, уміння створювати образ, території; виховати прагнення вдосконалити вміння працювати з географічною картою.
Конспекти уроків | Переглядів: 3309 | Завантажень: 475 | Додав: Вчитель | Дата: 26.09.2010

Мета: навчити учнів визначати та називати масштаб карти, розповідати про відмінності між великомасштабними, середньомасштабними й дрібномасштабними картами, користуватися різними видами масштабу; розвивати вміння учнів користуватись географічними і топографічними картами різного масштабу; виховати самостійність і цілеспрямованість учнів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, різні за масштабом плани місцевості й географічні карти.
Конспекти уроків | Переглядів: 3288 | Завантажень: 928 | Додав: Вчитель | Дата: 26.09.2010