Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Матеріал до уроків Відповіді: 1) а; 2) б; 3) д; 4) г; 5) б, г, д; 6) а; 7) а. |
ТЕМА: Стародавня епоха пізнання Землі. Мета: Познайомити учнів з уявленнями людей про Землю та дослідженнями в стародавню епоху пізнання Землі, першою географічною літературою, картою світу Птоломея, глобусом Бехайма,удосконалювати вміння працювати в групі, користуватись додатковою літературою , складати хронологічну таблицю, аналізувати , узагальнювати та робити висновки, зацікавити учнів до вивчення теми. Обладнання: Підручник Географія 6 кл, атласи, зображення уявлень |
Мета: сформувати поняття «льодовик», «снігова лінія», «покривний льодовик», «гірський льодовик»; з’ясувати причини утворення льодовиків; удосконалити вміння та навички працювати з картами; сприяти логічному, образному мисленню учнів. |
Мета: знати поняття «вологість повітря», «хмарність»; уміти визначати вологість повітря та ступінь покриття неба хмарами; розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати, виділяти головне, робити висновки; виховувати почуття колективізму. |
Географічний диктант по темі «План і карта», 6 клас |
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про гідросферу Землі; вдосконалити практичні вміння учнів працювати з картами, атласом, додатковими матеріалами; провести тематичний диференційований контроль знань учнів; удосконалювати вміння орієнтуватися в потоці географічної інформації, логічно викладати свої думки; розвивати творчі здібності, геопросторове мислення, розуміння значення людини та її діяльності для довкілля. |
Тематичне оцінювання |
Мета: дати уявлення учням про географічну оболонку та природні комплекси; повторити особливості кожної оболонки нашої планети; познайомити учнів з особливостями географічної оболонки; продовжити формувати вміння працювати з додатковою літературою, ілюстраціями, підручником; виховувати бережливе ставлення людини до природи. |
Мета: систематизувати та скоригувати знання учнів з теми «Літосфера»; продовжувати розвивати навички роботи з картою, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес; формувати системність знань, логічне мислення, вміння розуміти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати свідоме ставлення до навчання, комунікабельність, естетичне сприйняття природи, екологічну культуру Унаочнення: фізична карта світу атласи, ілюстрації різних форм рельєфу, спеціальна таблиця, на якій за допомогою емблем та підписів зображено маршрут, яким будуть рухатися учні, та станції, на яких вони будуть зупинятися, щоб виконати завдання. Методи: наочний, словесний, пошуково-евристичний. |
Мета: поглиблення і систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та гейзери, їхню будову, дію та райони поширення; розвиток пізнавальної активності, логічного мислення, кругозору, творчої уяви, пам’яті; виховання вміння працювати в групах, відповідальність, інтерес до пізнання навколишнього світу. Обладнання: фізична карта світу, картини із зображенням вулканів, плакати дітей, репродукція картини К. Брюллова «Останній день Помпеї», колекція гірських порід і мінералів, макет вулкана, схема «Будова вулкана», додаткова література, відеофільм, індивідуальні картки, сигнальні картки. |