Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про землетруси і райони їх поширення; розвиток умінь роботи з картами та схемами атласу; визначення районів поширення землетрусів; розвиток пізнавальної активності учнів; виховання співчуття, взаємодопомоги, навичок колективної творчості. Обладнання: плакат з контурами політичної карти півкуль, атласи, маркери, схеми землетрусу, контурні карти, політична карта півкуль. |
Мета: сформувати поняття «припливи», «відпливи», «цунамі», «течії»; сформувати знання про види рухів води у Світовому океані та причини, що їх викликають; продовжити формуван¬ня навичок аналізу карти океанів, ілюстративного матеріалу підручника; розвивати вміння визначати причинно-наслідкові зв'язки; робити узагальнення та висновки. Обладнання: підручник, атлас, настінна карта океанів, дидактичні картки, довідкові видання |
Мета: сформувати поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості», «геологічний час»; сформува¬ти знання про види рухів літосферних плит, про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати про¬сторове уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних плит. |
Мета: навчити учнів розповідати про різ¬ні способи орієнтування на місцевості та за планом, визначати напрямки на місцевості, азимут за допомогою компаса й транспортира; розвивати спостережливість, кмітливість; виховати цікавість до географічної науки в практиці. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Мета: навчити учнів використовувати знання про лінії градусної сітки; розвивати вміння визначати географічні координати точок; виховати бажання пізнавати світ крізь призму географічної науки. Тип уроку: комбінований. |
Мета: навчити учнів оперувати знаннями про полюси, називати лінії градусної сітки — паралелі, меридіани, екватор, нульовий меридіан; розвивати вміння учнів визначати географічні координати точок; виховати зацікавленість в співпраці учнів при роботі в парах. |
Мета: навчити учнів виявляти відмінності зображення місцевості на карті; визначати абсолютну висоту окремих географічних об'єктів, свого населеного пункту на різних за масштабом картах, користуватися шкалою висот та глибин; розвивати вміння учнів використовувати свої знання при читанні плану й карти, спостережливість, уміння створювати образ, території; виховати прагнення вдосконалити вміння працювати з географічною картою. |
Мета: навчити учнів визначати та називати масштаб карти, розповідати про відмінності між великомасштабними, середньомасштабними й дрібномасштабними картами, користуватися різними видами масштабу; розвивати вміння учнів користуватись географічними і топографічними картами різного масштабу; виховати самостійність і цілеспрямованість учнів. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, різні за масштабом плани місцевості й географічні карти. |
Мета: навчити учнів орієнтуватися в просторі та часі, виживати в критичних ситуаціях, практично використовувати знання, здобуті на уроках географії, закріпити знання учнів про карти й плани, сторони горизонту; розвивати увагу учнів, спостережливість, уміння аналізувати ситуацію, кмітливість, готовність долати труднощі; виховати взаєморозуміння та взаємопідтримку серед учнів класу. Тип уроку: урок застосування знань, вмінь і навичок (урок-екскурсія). |
Мета: навчити учнів визначати географічні координати окремих географічних об'єктів за різними картами; визначати відстані між географічними об’єктами за допомогою масштабу; розвивати вміння учнів використовувати знання про лінії градусної сітки; виховати прагнення учнів до самостійної пізнавальної діяльності. Тип уроку: формування вмінь і навичок. |