Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Опорный конспект |
Цель урока: обобщить изученный материал по теме
«Атмосфера». Мы должны обратить внимание на причины происходящих
явлений в атмосфере, анализ метеорологических данных, графиков и
характеристику климатических особенностей отдельных территорий. |
Мета:
сформувати знання учнів з історії пізнання Землі в період від XV до
середини XVII ст.; продовжити формувати навички роботи з картою,
додатковими джерелами географічних знань; розвивати комунікабельність,
готовність співпрацювати, творчі здібності. |
Мета:
сформувати уявлення про відмінності у зображенні місцевості на малюнку,
плані, аерофотознімку, карті і глобусі; почати формувати вміння
працювати з різними картографічними джерелами. |
Повторення,
узагальнення та перевірка знань, отриманих під час вивчення теми;
вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті
знання, користуватися картами.
|
узагальнити,
систематизувати, закріпити знання учнів з теми «Літосфера»; розвивати
допитливість, кмітливість, формувати вміння працювати в колективі,
допомагати один одному, уболівати за успіхи колективу; розвивати творчі
здібності дітей, цікавість до пізнання світу. |
за допомогою різних форм
та методів опитування підсумувати одержані учнями знання; виявити
вміння учнів вирішувати завдання з теми й знаходити прогалини і
знаннях; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне
ставлення учнів один до одного, співпрацю т: почуття відповідальності. Обладнання: атласи, практикуми. |
Мета: узагальнити
та закріпити знання, уміння, навички, отримані під час вивчення теми;
виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті
знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу;
допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і
закріплення в інших темах; звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку; зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань. |
закріпити поняття, що
вивчались у темі; узагальнити знання учнів із теми; систематизувати
знання учнів із теми; знаходження та розкриття у вивченій темі
закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, сутності явищ і
процесів; продовжити формування навичок самостійної роботи учнів;
продовжити формування вмінь аналізувати, узагальнювати, виділяти
головне, робити висновки. Обладнання: підручник, атлас, настінна картка океанів, дидактичні картки, контурні карти. |
Розкрити
поняття "водні маси”, сформувати уявлення про типи водних мас, показати
особливості розподілу температур та солоності поверхневих вод Світового
океану, їх зміни з глибиною. Ознайомити учнів з загальною схемою
загальних морських течій, розвивати вміння логічно мислити, встановлювати причинно-наслідкові зв΄язки. Виховувати почуття бережливого відношення до води. Обладнання: фізична карта світу, карта океанів, атласи, практикуми. |