Мета: продовжити формувати в учнів систему знань про атмосферу Землі шляхом вивчення особливостей формування та властивостей змінних та постійних вітрів,; сформувати в учнів первинні практичні вміння користуватися флюгером,; сформувати в учнів поняття «роза вітрів» і практичне вміння її складати; розвивати логічне мислення, вміння робити у групах, виховувати товариське ставлення до товаришів. |
Мета: поглибити систему знань учнів про клімат, кліматотвірні чинники та його зміну під впливом людини; розвивати вміння учнів аналізувати фактори зміни клімату; сформувати вміння учнів добирати аргументи до відповіді, використовуючи інформацію підручника, атласу, додаткової літератури; розвивати в учнів спостережливість і вміння робити висновки |
Мета: поглибити систему знань учнів про явища у атмосфері, її склад; продовжувати формування вміння вести спостереження за погодою шляхом вивчення роботи приладу «опадомір»; сформувати в учнів поняття «діаграма» і первинні навички її складання. |
ПІДСУМКОВА ГРА «ГІДРОСФЕРА». 6 КЛАС |
|
Конспект уроку |
Конспект уроку |
Мета: сформувати в учнів систему знань про предмет і об'єкт вивчення географії; почати формування в учнів первинних навчальних умінь працювати з навчальними посібниками з курсу; сприяти розвитку в учнів інтересу до географічної науки. |
За допомогою пректора можна вивести терміни на дошку. Також електронний словник стане у нагоді в роботі вчителя |
Практическая работа – определение видов масштаба Цели
урока: уметь различать разные виды масштаба, использовать, выполнять
размещение п/з переводить численный масштаб в именованный и наоборот определить расстояния на плане, с помощью линейного масштаба |