Всього матеріалів в каталозі: 728
Показано матеріалів: 91-100
Показано матеріалів: 91-100
Більше 5 видів завдань на опитування учнів за програмовим матеріалом 8 класу. Зразок у матеріалах. Щоб отримати завдання на всі теми курсу Фізична географія України , отримайте реєстрацію на сайті на 3-6 місяців чи на рік Умови реєстрації http://geo-teacher.at.ua/ |
Цікавий урок... - пройшов на ура!!!! |
Скановані програми за новою програмою 11 річного навчання 2011 рік |
Ресурс знакомит учащихся со странами Европы, их особенностями, достижениями, традициями, культурой. |
Тема уроку: Придніпровський економічний район Мета: дати характеристику Придніпровського економічного району; розвивати навички роботи зі схематичним зображенням економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; удосконалювати географічний прийом «накладання карт» атласу; виховувати аналітичне мислення, увагу, вміння працювати в групах. |
Мета: дати поняття «економічний район» та його суттєві ознаки; охарактеризувати передумови територіального поділу України; ознайомити з мережею економічних районів України, критеріями їх виділення; охарактеризувати Донецький економічний район; розвивати навички характеристики економічного району за певним планом; удосконалювати просторову орієнтацію (під час створення ментальної карти); виховувати уважність, географічну культуру. |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продовжити формування знань про сучасні проблеми взаємодії суспільства й природи, шляхи розв’язання екологічних проблем. |
Мета: закріпити поняття «природний комплекс», «географічна оболонка»,
дати уявлення про зміну компонентів географічної оболонки, про взаємодію
атмосфери, гідросфери, літосфери і біосфери, познайомити з наслідками
цієї взаємодії; розвивати географічне мислення; виховувати розуміння
важливості географічних знань. |
Мета: сформувати поняття «природний комплекс», формувати знання про географічну оболонку як найбільший природний комплекс Землі, дати уявлення про її основні закономірності;розвивати географічне мислення, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості вивчення географії. |
Мета: узагальнити рівень знань учнів, оцінити рівень навчальних досягнень за тематичним блоком «Земля — планета людей. Людина і географічна оболонка». Тип уроку: контролю й оцінювання знань. |